E-mail instellen

Hieronder wordt u in 10 simpele stappen uitgelegd hoe u uw e-mailadres in kunt stellen in Outlook Express.

logo.gifLocaliseer een soortgelijk icoontje op uw bureaublad en dubbelklik erop om Outlook Express te starten.


1. Klik op EXTRA en daarna op ACCOUNTS:

1.gif


2.
Klik op TOEVOEGEN en daarna op E-MAIL:


2.gif


3. Vul hier uw bedrijfsnaam in en klik op Volgende > Merk op: Dit veld mag in tegenstelling tot alle andere velden wél hoofdletters en spaties bevatten!


3.gif

4. Bel Impressed en vraag of zij een e-mailadres voor u aanmaken


5. Vul op het volgende scherm uw e-mailadres in en klik op Volgende >


4.gif


6. Op het volgende scherm vult u de POP3 en SMTP servers in. Deze server is hetzelfde als uw domeinnaam, bijvoorbeeld 'mail.janklaassen.nl'. De SMTP server is dan ook 'mail.janklaassen.nl'. Klik na het invullen op Volgende >

 

7. Vul uw accountnaam en wachtwoord in en klik op Volgende >


6.gif


8. Klik op Voltooien


7.gif


9. Merk op dat er een account is bijgekomen in het lijstje en klik op Sluiten om uit het Internet Accounts scherm te komen:


8.gif


10. Klik hierna op EXTRA en daarna op ALLES VERZENDEN EN ONTVANGEN om uw instellingen te testen.


9.gif


Krijgt u tijdens het verzenden en ontvangen een foutmelding, noteer deze foutmelding dan en bel met Impressed:

040 - 2222507